KENAPA TETIBA PRESIDEN PAS MEROYAN NAK JUMPA NAJIB RAZAK? - SINDIR BLOGGER PEMBANGKANG

Hadi Awang, Presiden PAS disindir oleh ahli politik dan juga blogger pembangkang sendiri! Inilah yang berlaku apabila blogger pembangkang itu sendiri yang sebenarnya 'meroyan' dengan kenyataan Hadi Awang!

Isu yang menyebabkan blogger pembangkang itu meroyan :

PAS sedia bekerjasama dengan Umno termasuk berdialog bagi membincangkan pelbagai isu jika PAS dipelawa, kata Abdul Hadi Awang

Katanya, PAS boleh berbincang mengenai apa sahaja isu dan sejarah membuktikan pemimpin-pemimpin PAS dan UMNO boleh berada bersama di atas satu pentas.

Beliau berkata Mahathir Mohamad dan bekas Presiden PAS Allahyarham Fadzil Noor pernah bersama dalam satu forum suatu ketika dahulu.

"Dasar kita boleh berbincang apa sahaja isu seperti jenayah, rasuah dan ekonomi. Kalau kita diajak kita boleh pergi, kita boleh bincang," katanya selepas pemberita selepas menyampaikan ucaptama pada Konvensyen Kolej Islam Darul Ulum di Pokok Sena, dekat sini hari ini.

Di bawah adalah sindiran blogger pembangkang terhadap pemimpin PAS. Sila baca printscreen di bawah :

ahli-ahli dan penyokong-penyokong PAS sedar diri dan tidak lagi diperalatkan oleh blogger pembangkang ini yang juga merupakan salah seorang penggerak demonstrasi pembangkang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana