Anwar Tidak Akan Pernah Berhenti Berbohong, Lakon Sandiwara – Rahimi

KUALA LUMPUR, 2 Sep –  – Sesiapa yang mengenali Pemimpin Pembangkang, Datuk Seri  Anwar Ibrahim secara dekat pasti akan mengetahui bagaimanakah tingkah laku Anwar sebenarnya, kata Pegawai Khas Anwar Ibrahim, Rahimi Osman.

Selaku orang yang pernah rapat dengan manusia yang digelar ‘sesumpah’ ini, Rahimi menjelaskan bahawa dia amat yakin Anwar sama sekali tidak akan berhenti berbohong dan terus berbohong serta bersandiwara selagi cita-cita menjadi Perdana Menteri tidak tercapai.

bekas-pegawai-khas-anwar-ibrahim-rahimi-osman

“Anwar memang manusia yang berputar belit dan bijak bersandiwara. Sekarang ini, apa yang saya tahu dari maklumat rakan-rakan, pemimpin-pemimpin pembangkang sudah mula menekan Anwar kerana dia sudah terlalu banyak berjanji. Namun janji-janji yang dibuat tidak dapat ditunaikan kerana pembangkang gagal membentuk kerajaan.

“Kerana itulah mereka menyerang kerajaan dan SPR habis-habisan agar rakyat memberontak dan mempercayai apa yang mereka katakan. Mereka percaya, hanya dengan kebangkitan rakyat sahaja kerajaan BN boleh tumbang. Tetapi mereka silap kerana rakyat bukan mudah diperbodohkan.

“Pembohongan terbaru Anwar di dalam merangka strategi meracuni fikiran rakyat kononnya mahu mengadakan dialog bersama kerajaan. Sebelum ini beliau mendakwa kononnya Datuk Seri Najib mempelawa pembangkang untuk membentuk kerajaan perpaduan dan turut menawarkan jawatan Timbalan Perdana Menteri kepadanya dan empat jawatan menteri kepada Ahli Parlimen PKR.

“Saya tidak rasa sama sekali Datuk Seri Najib akan berbuat demikian kerana Perdana Menteri amat mengenali siapa itu Anwar Ibrahim. Mustahil Datuk Seri Najib mahu bekerjasama dengan manusia kaki putar. Sejarah cukup untuk mengajar kita siapa Anwar” ujarnya kepada UMNO-Online.

Jelas beliau lagi lagi  penipuann dan sandiwara Anwar  bukan baru dan ianya telah terbukti banyak berlaku sebelum ini.

Antaranya tersebut tegas beliau ialah penipuan 16 September apabila  Anwar menyatakan keyakinan dapat membentuk kerajaan dan merampas Putrajaya.

“Anwar memang pakar putar belit namun masih ada yang mahu mempercayai kata-katanya walaupun sudah terbukti dengan jelas ia hanyalah penipuan semata-mata

“Isu liwatnya pula pelbagai tuduhan buruk dituduh kepada UMNO dan BN kononnya mahu menjatuhkan kredibilitinya tetapi rakyat perlu tahu orang pertama yang membangkitkan isu liwat Anwar semasa beliau masih menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri adalah Karpal Singh. Perkara ini dibangkitkan di dalam Dewan Rakyat pada tahun 1997.

“Orang kedua pula adalah Mat Sabu yang secara terang-terangan dalam ceramahnya dia Kubang Kerian pada Ogos 1998 menggelarkan Anwar ‘Al Juburi’. Tetapi kini orang-orang tersebut menjadi rakan baiknya. Putar belit dan sandiwara ini tidak akan ada titik noktah,” jelasnya lagi. –

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana