ANWAR HENSEM BERKUNTAU LAGI ELAK PERBICARAAN LIWAT II

Mahkamah telah menolak permohonan Anwar Ibrahim yang tidak lagi berkedut mukanya untuk mengenepikan Shafie Abdullah selaku Ketua Pendakwaraya dalam kes liwat II yang memasuki fasa rayuan. Dan seperti yang dijangka, beranglah Anwar Ibrahim dengan keputusan berkenaan.

Hanya kerana gagal mengenepikan Shafie Abdullah, Anwar nak heret kes tersebut ke Mahkamah Persekutuan. Katanya, dia telah mengarahkan peguam yang telah mendedahkan rahsia jahat kemaluannya sebelum akhirnya bertukar menjadi peguambela Anwar Ibrahim kerana wang ringgit dan faktor politik, Karpal Singh, untuk memindahkan kes tersebut ke Mahkamah Persekutuan pula!

Kalau jadi, ini baru tercetus dalam sejarah perundangan di negara ini.

Anehnya, Ghani Patail selaku Peguam Negara yang cukup celupar kalau membabitkan pemimpin UMNO dan BN, diam menikus mengalahkan sida istana China dikembiri kali kedua!

Taktik lama, kembali dimainkan oleh Anwar Ibrahim. Mula-mula bantah kes. Kemudian bantah pula sesiapa sahaja yang jadi pendakwaraya. Kemudian bantah lagi siapa yang jadi hakim. Kemudian bantah lagi proses mahkamah. Bantah lagi... bantah lagi... dan terus membantah...

Pendek kata, dalam kesnya, penuh dengan bantah sahajalah. Dan walaupun bukti-bukti begitu jelas, Anwar tetap bantah sehinggakan untuk mengesahkan bahawa si pelaku adalah dia menerusi pemeriksaan dan perbandingan DNA pun, dia bantah.

Tak mengapalah, sudah dasar semulajadi Anwar Ibrahim dijadikan Allah Taala untuk membantah dalam segala hal. Allah Taala cipta lelaki berpasangan dengan perempuan, dia bantai lelaki tutuh jantan. Jadi, apa lagi nak diherankan kalau dia mati pun nanti dalam keadaan membantah.

Yang pasti, kita tengok sahajalah drama permainan Anwar Ibrahim dalam kes rayuan kali ini. Yang seronoknya, kita juga akan menyaksikan Anwar Ibrahim bakal mengerahkan barisan peguambelanya yang diketuai oleh Karpal Singh untuk mencari sisi-sisi teknikal untuk dibantah agar kes berkenaan digugurkan begitu sahaja sepertimana yang dilakukannya dalam pusingan pertama dahulu yang membawa kepada kemenangannya.

Yalah, nak sanggah bukti dengan bukti, Anwar tidak ada. Jadi, dapat bantah dan menang menerusi teknikal pun, jadilah. Janji menang!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana