Khairy juga kata elok Waytha Moorthy letak jawatan jika nak terus pertikai polis...

Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin juga senada dengan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi,Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishamuddin Hussein dan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri,Datuk Seri Shahidan Kassim dalam isu Timbalan Menteri Jabatan Perdana Menteri P Waytha Moorthy persoal tindakan polis tembak mati lima penjenayah di Pulau Pinang baru-baru ini.

Bercakap kepada wartawan di Kuala Lumpur Selasa,Ketua Pemuda UMNO Malaysia itu kata bekas orang kuat Hindraf itu wajar letak jawatan jika terus nak berkeras dengan tindak tanduknya.

Katanya Waytha Moorthy sepatutnya mengunakan saluran yang betul untuk menyuarakan pandangannya.

Sementara itu bekas Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam yang ditemui wartawan selepas majlis penyerahan tugas Khairy kepadanya sebagai Pengerusi Perbadanan Usahawan Nasional Berhad juga tidak senang dengan cara Waytha Moorthy.

Katanya usaha polis untuk membenteras jenayah harus dipuji.

Timbalan Menteri Kewangan Datuk Ahmad Maslan pula berkata kepada Agendadaily,sebagai Menteri dan Timbalan Menteri ada etika sepasukan yang mesti dipatuhi,

Ketua Penerangan UMNO itu kata Waytha Moorthy patut tahu etika itu sekalipun beliau orang baru dalam kerajaan.

"Dia patut minta maaf,"tegas beliau.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana