FATWA TERBARU USTAZAH ABBY DIDALAM KERAJAAN TAK ADA ULAMA!!

Ustazah Ebbi kembali dengan fatwa terbarunya.. Kali ni Ebbi mendakwa cerdik pandai agama didalam kerajaan bukanlah ulama kerana bersekongkol didalam maksiat.

Bagi Ebbi.., cerdik pandai didalam kerajaan redha dengan penipuan, redha dengan rasuah dan juga bersekongkol makan hak rakyat.

Sebab itu lah Ebbi tak mengiktiraf semua ustaz didalam kerajaan sebagai ulama.. Bagi Ebbi, hanya yang ada didalam PAS saja yang layak bergelar ulama..

Mungkin bagi Ebbi.., orang seperti Bob Lokman, Azhar Idrus, Mahfuz Omar dan juga Mustafa Ali lebih layak jadi Ulama berbanding Fathul Bari dan Ustaz Kazim Elias..

Manakala adakah Nik Aziz serta Hadi Awang lebih hebat ilmu agamanya untuk bergelar ulama berbanding Mufti Harussani dan juga Allahyarham Dr Muhammad Uthman El-Muhammady.

Dan jangan terkejut jika lepas ni Ebbi sanggup mengatakan bahawa yang ada didalam DAP lebih tahu agama berbanding didalam UMNO dan kerajaan..

Semua ni kerana Ebbi dah merasakan dia lebih islamik dari orang lain hanya kerana Ebbi telah menganut fahaman PAS!

Apa lagi nak dirisaukan apabila "syorga" dah dijamin hanya disebabkan menjadi ahli sebuah parti politik? Pasal tu lah Ebbi amat terhutang budi terhadap PAS sehingga dia mampu memandang rendah terhadap alim ulamak yang diluar Pas!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana