DR. USTAZ FATHUL BARI 'SEKOLAH'KAN TIMBALAN KETUA PENERANGAN DEWAN PEMUDA PAS PUSAT

Perbincangan yang ada pada hari ini seharusnya menjurus kepada isu di Mesir. Namun tah apa yang terjadi, nampaknya saudara Kamaruzaman Mohamad, Timbalan Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Pusat asyik terkeluar tajuk sehingga seorang pemanggil dari Kedah menegur Kamaruzzaman agar fokus kepada tajuk yang dibincangkan dan tidak melalut. Cuma penulis sedikit terkejut bilamana seorang wakil dari PARTI YANG MENGAKUI MEMPERJUANGKAN ISLAM, TIDAK SEKELUMIT PUN MELONTARKAN AYAT-AYAT AL-QURAN MAHUPUN HADIS dalam menguatkan hujjah. Sebaliknya asyik berpusing-pusing mengenai DEMOKRASI TULEN... Sedangkan perkara yang berlainan pula terjadi pada wakil iLMU, Dr. Ustaz Fathul Bari yang tidak lekang membawakan dalil dari Al-Quran dan Hadis bagi menguatkan hujjahnya.

Namun pujian juga seharusnya diberikan kepada beliau kerana menjadi satu-satunya wakil PAS yang mengakui bahawa Kerajaan yang ada pada hari ini adalah sebuah kerajaan yang SAH, walaupun beliau cuba melontarkan persepsi negatif bahawa terdapat kepincangan dalam sistem demokrasi di Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana