DAKWA JAKIM Pilih BULU , Apa Punya Bangsat Anwar Ni ?

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) didakwa memilih bulu menjatuhkan hukuman terhadap orang Islam dengan tidak mengenakan tindakan terhadap mereka yang sepatutnya...Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, tindakan oleh Jakim kepada jurulatih anjing dan menjadikannya sebagai kontroversi tidak berpatutan kerana orang Islam lain yang melakukan kesalahan juga perlu dikenakan tindakan sama...."Sepatutnya (jurulatih itu) dipanggil dan beri nasihat supaya dia jelaskan. Panggil bagi teguran. Jangan jadikan isu nasional.

"Orang Islam pegang (saham syarikat) San Miguel, syarikat perjudian, (Jakim) tak ada kenyataan," katanya ketika ditemui pemberita di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, hari ini.

Sebelum ini, Jakim memutuskan klip '1 Hari Di Hari Raya' merupakan menghina Islam dan perkara tersebut telahpun dimaklumkan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) selepas mendapat arahan daripada Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom.

SKMM kemudiannya mencadangkan kepada Jakim untuk membimbing dan memulihkan akhlak pelaku dalam video tersebut, Maznah Mohd Yusof, 38, selepasti kelakuannya bersama tiga ekor anjing dalam video tersebut di mendapat kritikan ramai..Nampak atau tidak bagaimana bangsatnya Anwar mendepani isu ini.Beliau yang kita kenal akan mengambil kesempatan terhadap apa saja isu selagi ianya menguntungkan pembangkang.Dalam hal ini Anwar benar-benar membuktikan betapa macai-macai pembangkang memiliki seorang pemimpin paling bangsat dan bodoh dalam sejarah perjuangan politik di Malaysia.

Kenyataan secara sembrono Anwar dengan mengaitkan pemegang saham syarikat San Miguel sebagai pegangan saham yang terarah kepada perjudian merupakan tindakan terdesak serta berniat jahat semata-mata untuk menggaburi mata rakyat.

Untuk makluman pemegang saham yang di maksudkan itu merujuk kepada Mirzan Mahathir merupakan seorang anak lelaki sulung pasangan Tun Dr Mahathir dan Tun Dr Siti Hasmah, negarawan yang kita sayangi.

Apa yang harus rakyat tahu adalah kenyataan Anwar jelas putar belit politik kerana yang sebenarnya berlaku adalah Mirzan bukan tauke kilang arak, tapi menukar kilang arak yang bankrup kepada industri pembinaan, patutnya dia dipuji kerana tutup bisnes arak!! Tapi sebaliknya beliau di HINA

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana