TONY PUAKA KATA BN PUNCA PAS KALAH DI KUALA BESUT!!!

Kalau kita kata Si Tony Puaka ni BONGOK, dia marah. Tapi apa yang dia cakap ni memang nampak sangat kebongokan dia yang sebenarnya.

Nama je jadi Setiausaha Publisiti Kebangsaan, tapi akal letak kat Kepala Lutut. Dalam banyak - banyak respon dia boleh bagi, itu kesimpulan yang dia buat?

Boleh pulak dia kata BN punca kekalahan PAS di Kuala Besut? Dah BN yang bertanding menentang PAS, memang la BN yang jadi punca kekalahan tersebut.

Takkan pulak BN lawan PAS, DAPigs pulak jadi punca kekalahan PAS. Kot kalau dia cakap PKR, mungkin la kita boleh terima akal sebab itu memang hakikatnya.

PKR memang membunuh PAS dalam PRK di DUN Kuala Besut baru - baru ni. Dah la jentera tak de lansung yang datang membantu. Lepas tu siap boleh saman pulak Hadi Awang tu.

Dalam kenyataan Si Tony Puaka hari ini, dia juga turut mengakui bahawa 'Transformasi Cina' telah menolak Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Malah, Si Tony Puakan tu jugak turut membuat tuduhan bahawa kononnya BN selama hari ini mendoktrinkan sifat perkauman dikalangan masyarakat Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana