PRK Kuala Besut Kempen Merapu Anwar..

Kempen PAS sehingga kini telah kelihatan hampir semua Pemimpin tertinggi PR telah turun membantu jentera Kempen di PRK Dun Kuala Besut, Semalam kelibat Anwar Ibrahim, mahfuz omar dan mat sabu berkempen untuk calon pas di PRK DUN kuala besut. Munkin disebabkan kempen jentera PAS yg lesu dan muram sehingga menjatuhkan moral semua jentera PAS yg berada si sini, kini mereka telah menurunkan Pemimpin tertinggi PR unutk membantu Kempen mereka.

Sekurang kurangnya dlam 1000 orng yg hadir yg hadir untuk mendengar amanat pemimpin tertinggi PR Anwar Ibrahim, dan seperti biasa isu yg dibangkitkan oleh Anwar Ibrahim adalah “arab Spring” malah dia menyalahkan kerajaan mesir yg digulingkan oleh tentera sama seperti kerajaan Barisan nasional..

Munkin anwar Ibrahim lupa yg cuba menjatuhkan kerajaan yg telah dipilih oleh rakyat melalui demostrasi jalananan adalah dari PR sendiri, yg mana penganjuran Bersih 1, 2, 3 dan 505 black adalah semuanya berkepalakan Anwar Ibrahim.

Tetapi di dlm ceramah anwar Ibrahim semalam seperti biasa segala putar alam menyalahkan kerajaan Barisan Nasional, malah dia berceritakan dia dijemput untuk ke mesir dan membicangkan pelan damai di mesir? Anwar adalah orng yg cuba mencetuskan suasana “ARAB SPIRNG” di malaysia dan ingin mencetuskan keadaan huru hara untuk merampas kuasa melalui demostrasi jalanan adakah dia seorng yg layak untuk membincangkan pelan damai di mesir?

Anwar Ibrahim ini juga adalah manusia munafiq yg mana dia adalah dalang yg menganjurkan demostrasi 505 BLACK untuk membantah pilihanraya PRU 13 dan Anwar Ibrahim juga lah yg mengatakan PRU 13 tidak adil dan hendak memboikot majlis angkat sumpah di parlimen tatapi semua orng tertipu termasuk pengikut dia sendiri apabila dia telah pergi dan mengangkat sumpah dimajlis angkat sumpah tersebut.

Jadi apa yg kata kata yg keluar dari mulut anwar Ibrahim wajib untuk semua orng mendengar tetapi jng percayainya kerana semua kata kata anwar Ibrahim adalam kata kata bohong dan bohong itu adalah sifat sifat munafiq.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana