MARI BERFIKIR!!!

Info ini Tidak pernah DICERITAKAN oleh Parti PAS

1- Tunku Abdul Rahman, Perdana Menteri Malaysia Adalah Pengerusi Pertama Pertubuhan Negara-negara Islam (OIC) yang beribu pejabat di Jedah, Arab Saudi.

2- Negara-negara OIC yang meletakkan Islam sebagai Agama Rasmi Negara ialah Malaysia, Arab Saudi, Bangladesh, Mesir, Algeria, Morocco, Tunisia, Tajikistan, Libya, Jordan, UAE, Kuwait, Oman, Bahrain, Comoros, Qatar, Brunei dan Maldives.

3- Indonesia yang merupakan Negara yang paling ramai penganut Islam didunia TIDAK meletakkan Islam sebagai Agama Rasmi..

PERSOALANYA....

1- Mengapa PAS wujud di negara ini dan menafikan Malaysia bukan sebuah Negara Islam..?? dan Mengapa PAS tak mahu iktiraf negara sendiri sebagai Negara Islam...??

2- Bukankah PAS tidak sepatutnya wujud di negara ini..Dan PAS patut wujud di negara Lain yang belum menjadikan dan mengiktiraf Islam sebagai Agama Negara..??!

3- PAS mendakwa mereka yang mengundi PAS akan masuk syurga manakala yang mengundi UMNO tidak masuk syurga...? Bagaimana pula ahli PAS yang tak dapat mengundi PAS di kawasan PAS tidak bertanding..?? Ahli PAS mengundi PKR dan Parti yang tolak islam DAP masuk syurga ke atau masuk neraka..??

4- Hakikatnya PKR pemimpin dah ahlinya ada islam ada kristian,ada hindu ada budha..!! DAP pula tak ada pemimpin dan ahlinya yang islam..kalau ada boleh dikira dengan jari... Adakah parti PKR dan DAP lebih islam daripada UMNO..??

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana