'MAK ' AYAH KITA JAHAT' !!!

AMAT MEMILUKAN.. apabila Admin membaca keluhan Kanak-kanak berusia tujuh tahun yang menjadi mangsa dera ibu kandong dan bapa terinya, berkata, ibu dan bapa tirinya zalim apabila sanggup melihat dua jari kaki kirinya mengalami kecacatan kekal akibat melecur apabila disimbah air panas beberapa bulan lepas.

Menurutnya, dia dan dua adiknya itu juga diperlakukan seperti binatang apabila diikat dengan tali, dicucuh puntung rokok dan kena gantung pada kipas.Katanya, dia percaya nasib malang itu tidak akan menimpa ke atas dirinya dan dua adiknya jika bapa kandungnya masih hidup dan tinggal bersama.
"Kami tidak suka dan tidak sayang mak dan ayah (tiri) kita, sebab dia jahat, ayah (kandung) baik kita dah mati, kita tak akan maafkan mak dan ayah yang jahat itu.

"Kami kena ikat dengan tali, dicucuh (puntung) rokok, kena gantung pada kipas, kena simbah air panas dan banyak lagi," ceritanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana