Ketidak-sepakatan mansuh Akta Hasutan bukti BN pincang -PKR...Nurul Izzah Cakap Tak Serupa Bikin

KUALA LUMPUR: Barisan pembangkang hari ini mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak supaya mengotakan janjinya bagi memansuhkan Akta Hasutan 1948 dan menggantikannya dengan Akta Pendamaian Nasional.

Menurut Naib Presiden PKR Tian Chua, apa yang terjadi hari ini adalah pemimpin BN, khususnya Umno membuat kenyataan yang bercanggah dengan apa yang pernah dijanjikan oleh perdana menteri.

"Itu menunjukkan kerajaan ini kurang kredibilti dan tidak boleh diyakini oleh rakyat.

"Saya tak kisahlah apa keputusan kerajaan, tetapi kerajaan mesti memberikan satu mesej yang konsisten untuk rakyat dan ini telah menunjukkan sekali lagi PM seorang pemimpin yang lemah dan 'flip flop'," katanya pada sidang akhbar di lobi parlimen, di sini, hari ini.

Bagi Admin lah PKR atau PR cakap tak pakai punya....inilah dikatakan paku dulang paku serpih mengata orang dialah yang lebih...Bila tang kena kat dia..pusing pusing cakap..bab UMNO untuk mencari kesalahan senang...senang jer...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana