ZURAIDAH MAK LAMPIR TIDUR DALAM PARLIMEN

Tido lagi.. ini la kerja pemimpin Pakatan Pembangkang yang lebih besarkan tidur dari tugas dan tanggungjawabnya.

Aku ingat dia ni menjangkit penyakit Khalid Berahim agaknya... takpun dia ni makan ubata darah tinggi dan kencing manis..

Zuraidah... zuraidah... apa nak jadi la ko ni?...

Akibat daripada penyakit tido ni la yang menyebabkan puak-puak dorang ni meroyan tak tentu pasa salahkan semua orang macam diorang je yang betul padahal bila sesuatu perkara dibincangkan bukan dorang dengar sebab tidur lebih penting daru masalah rakyat dan negara.

Tapi apa yang lebih hebat hari ni ahli-ahli parlimen pembangkang semuanya anggat sumpah dan saat blog ini itulis proses angkat sumpah masih belum berakhir.

Karpal Singh yang teketar-ketar tu pun angkat sumaph jugak.

Perkara ini amat pelik erana heboh dengan segala penipuan dan himpunan berok-berok mereka, hari ini dengan penuh muka tak malu dan bangga tahap Anwar GayDoll mereka berpusu-pusu mengangkat sumpah..

Hahahaha..kalau tak angkat sumpah mana ada elaun beb!!.. elaun lebih penting dari pejuangan dan berok-berok bangang kat luar tu gak yang bodoh tido atas jalan dalam jerebu makan minum ntah kemana alih-alih semua pemimpin-peminpin berok angkat sumpah.. hahahahahaha

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana