UMNO Makin Kuat....Perlu Kuatkan Parti Dari Sekarang

UMNO makin kuat. Cina makin takut. Mereka sedar bahawa kekuatan UMNO tidak bergantung langsung kepada sokongan bangsa Cina. Walaupun sebahagian bangsa Melayu berjaya diperbodohkan oleh PAS dan PKR namun UMNO mampu berdiri teguh dengan sokongan sebahagian bangsa Melayu. Cuba kita bayangkan sekiranya UMNO mendapat sokongan penuh bangsa Melayu maka bangsa Cina akan sedar betapa tinggi rendahnya langit di Tanah Melayu ini.

Oleh itu Bangsa Cina terus mempergiatkan agenda untuk memecahbelahkan perpaduan Melayu dan Islam untuk memastikan mereka dapat terus berlagak dan memperbodohkan bangsa Melayu. Hakikat bahawa UMNO dapat menawan semula negeri Kedah dan Perak membuktikan bahawa UMNO telah semakin kuat. Sesungguhnya UMNO bukanlah sekadar jaguh kampong. Kita juga mampu mendapat undi dan sokongan dari kawasan separuh Bandar.

Kita harus cukup bersedia untuk menghadapi PRU14 yang akan datang. Segala strategi haruslah cukup tersusun bagi memastikan Barisan Nasional dapat majority 2/3 dalam PRU14 nanti. Kita amat maklum bahawa bangsa Cina akan menyatakan pendirian mereka menentang Barisan Nasional saekali lagi. Oleh itu kita harus cukup bersedia kali ini memberikan tekanan maksima kepada mereka agar mereka rela merubah pendirian untuk menyokong Barisan Nasional semula.

Harus kita ingat bahawa bangsa Cina tidak suka dimanja. Sekiranya mereka dimanja maka mereka akan pijak kepala bangsa Melayu. Bangsa Cina perlu diajar untuk menghormati dan redha dengan hakikat Ketuanan Melayu dengan menarik semula Sekolah Vernakular dan kebebasan mereka berniaga. Dengan tekanan maksima ke atas dua perkara ini akan menyebabkan mereka tunduk semula kepada bangsa Melayu.

Apabila bangsa Cina terpaksa tunduk kepada Barisan Nasional maka secara tidak langsung kita akan dapat semula kemenangan 90% yang pernah kita kecapi dahulu. Kestabilan Negara dapat dipulihkan sepenuhnya. Oleh itu kita akan dapat memfokuskan kepada pembangunan Negara secara pesat dan teratur yang akhirnya dapat meningkatkan ekonomi Negara, masyarakat dan keluarga.

Kunci utama kestabilan dan kekuatan Negara adalah perpaduan bangsa Melayu. Selagi kita mengekalkan perpaduan maka tidak akan ada mana-mana bangsa yang mampu menggugat kesinambungan bangsa Melayu yang berjuang untuk agama bangsa dan Negara.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana