Sally Yen Bertambah Kurang Ajar Hina Islam

Hinanya agama Islam. Tiada siapa pun yang mahu mempertahankan agama suci Islam. Tindakan penguatkuasa yang lemah menambahkan kekalutan dan menimbulkan keresahan kepada semua penganut agama Islam di negara ini. Jika dibiarkan berleluasa, agama Islam akan dipermain-mainkan sesuka hati oleh penganut agama lain.

Tindakan seorang Cina Bangsat, Sally Yen yang menghina Rasulullah dan agama Islam secara terang-terangan langsung tidak diambil peduli oleh penguasa yang berwajib. Tambahan pula sokongan Ustazah Segera PAS, Abby Abadi terhadap tindakan Cina Bangsat ini menyebabkan Cina Bangsat ini bertambah berani.

Komen terbaru Sally Yen lebih dasyat menghina Islam tanpa dipedulikan langsung oleh penguasa berwajib ataupun pak-pak menteri. Oleh kerana Sally Yen ingin berbangsa Cina, maka tiada tindakan boleh dibuat kerana kekebalan bangsa Cina di negara ini dilindungi oleh pak-pak menteri. Lagi menjadi parah, parti yang mendakwa memperjuangkan Islam, takut untuk bersuara demi menjaga hati rakan sekutu Kristian Cina DAP.

Malang bagi penganut agama Islam di sebuah negara, Islam sebagai agama rasmi. Agama sendiri tidak dapat dipertahankan malahan bangsa sendiri memijak sesama bangsa demi sekelumit wang ringgit yang ditaburkan oleh Cina-Cina Bangsat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana