Ketua AMK Shamsul Semakin Bangang..Buat Buat Tak Faham

Ketua AMK Shamsul Iskandar Md Akin berkata penganjur perhimpunan 'Black 505' esok telah memaklumkan kepada polis lebih daripada 10 hari dan menegaskan perhimpunan itu adalah perhimpunan aman.

Angkatan Muda Keadilan (AMK) mendesak polis menarik balik kenyataan yang meminta bantuan tentera jika keadaan memerlukan dalam menangani pelbagai perkara yang mungkin timbul dalam perhimpunan Black 505.

Ketua AMK Shamsul Iskandar Md Akin berkata kenyataan itu dilihat sebagai "melampau", sedangkan sebelum ini pihak penganjur telah memaklumkan kepada polis dalam tempoh lebih daripada 10 hari dan menegaskan perhimpunan itu adalah perhimpunan aman.

"Kita ingin tegaskan ia merupakan satu kenyataan yang menunjukkan bagaimana pasukan keselamatan tidak memahami makna kebebasan bersuara dan berhimpun seperti yang ditetapkan oleh perlembagaan yang diterjemah melalui Akta Perhimpunan Aman.

PDRM akan berkerjasama dengan ATM jika berlaku sesuatu yang tidak di ingini berlaku...punya bangang lah Shamsul Ni.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana