Anuar mengemis simpati dan Penuh dengan Penipuan Di Indonesia

Dalam satu sidang media yang diundang khas oleh Anwar di Hotel Crown, Jakarta hari ini. Anwar mendakwa beliau memiliki bukti sejumlah pengundi dibayar RM500 oleh BN. Beliau menegaskan semua itu terhasil dari kecenderungan SPR yang memihak kepada BN.

Mengadu kepada media Indonesia, Anwar berkata SPR tidak profesional dan tidak memiliki kawalan keselamatan yang jelas sehingga membolehkan berlaku penyelewengan.

Yang peliknya, semasa memfailkan petisyen tidak ada satu pun bukti serta alasan seperti itu untuk menguatkan tuntutan mereka.

Selain itu, Anwar turut menyebut tentang 'Blackout' yang terjadi semasa proses pengiraan undi sehingga menyebabkan Pakatan Rakyat kalah. Namun perkara ini juga tidak dijadikan alasan dalam petisyen yang difailkan Anwar dan Pakatan Rakyat.

Ironinya Anwar hanya ada bukti semasa di hadapan media atau semasa ceramah, tapi tidak pernah dibuktikan secara nyata untuk menguatkan hujah.

Anwar sempat buat lawak, mungkin untuk menghibur kalangan media yang hadir dengan bercerita kononnya dakwat kekal dipalsukan oleh SPR, dan menggantikan dengan dakwat tiruan yang mudah dicuci.

Media Indonesia terus dijadikan medan untuk Anwar lemparkan berbagai tuduhan terhadap SPR serta memburuk-burukkan sistem pemerintahan Malaysia

Sudah terlalu banyak fitnah yang Anwar lemparkan terhadap SPR dan negara setiap kali berdepan media asing, sehingga melayakkan beliau digelar "Penipu bertaraf Dunia"

Rakyat sudah tolak bekas banduan paling kaya ini agar tidak jadi pemimpin negara, Biarpun ulama PAS dan DAP terus memuja Anwar sebagai insan paling suci.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana