Video Seks: Mustafa Sekali Lagi Nafi Terlibat, Tidak Akan Sumpah Laknat


MARANG: Memang sudah dijangka dari awal, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali sekali lagi tampil menafikan beliau individu yang dimaksudkan dalam video seks yang didakwa mengaitkan dirinya.

“Saya tidak ada kena mengena dengan video berkenaan. Saya tidak terlibat dalam perbuatan yang bertentangan dengan ajaran Islam,” kata Mustafa kepada penyokong yang ramai di Rusila pada malam Jumaat.

Mustafa, mendakwa Umno merupakan dalang dalam pembikinan video seks tersebut.

“Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir (bekas pemimpin Umno) memberitahu saya ada unit khas dalam Umno yang bertanggungjawab menghasilkan video lucah,” dakwanya.

Mustafa berkata beliau telah mendapatkan nasihat daripada Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sama ada dia perlu membuat sumpah laknat menyatakan beliau tidak terlibat dalam video tersebut.

“Mereka kata tidak ada keperluan untuk berbuat demikian. Saya akan patuh kerana mereka adalah teras utama dalam parti dan saya tidak akan melakukan sumpah laknat,” katanya.

Rakaman video lucah itu tersebar di internet pada 11 April apabila sebuah blog memaparkan gambar pegun yang diambil daripada rakaman video berkenaan.

Rakaman penuh video tersebut, kemudiannya turut tersebar. Ia memaparkan seorang lelaki menyerupai Mustafa terlibat dalam aksi seks bersama seorang wanita yang dikatakan berlaku dalam sebuah bilik hotel.

Mustafa yang pada awalnya enggan mengulas mengenai video itu apabila ia tersebar, hanya mendakwa ia satu ‘fitnah jahat Umno’.

Pemimpin PAS bersungguh-sungguh mempertahankan Mustafa, Presiden PAS sendiri mendakwa adalah mustahil untuk Mustafa terlibat dengan aksi seks seperti itu kerana dia ‘tidak boleh duduk berlutut dan naik tangga dengan baik’.

Ini bukan kali pertama video seks melibatkan pemimpin Pakatan Rakyat tersebar, sebelum ini Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim turut dikaitkan sebagai individu yang terlibat dalam video seks yang disebarkan pada 2011.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana