TERIMA PADAH..!!! Gambar Adam Adl Terkinii Yang Di Kenakan Tahanan Reman



Memang padan dengan muka si Adam Adli setelah di tahan reman atas dakwaan menghasut supaya penyokong Pakatan Haram menjatuhkan Kerajaan yang di pilih melalui sistem Pilihanraya pada 05 Mei yang lalu.

Adam Adli yang di tangkap pada sabtu yang lepas akan di dakwa mengikut Seksyen 4 Akta Hasutan atas ucapannya ketika program anjuran SAMM.

Menurut maklumat yang di perolehi.. Gambar ini di ambil oleh peguam Adam Adli, Fadiah Nadwa Fikri ketika bersama-sama bapa Adam Adli, Abdul Halim ketika melawat Adam Adli.

Yang tak tahannya .. Peguam Adam Adli, Fadiah siap mempersoalkan kenapa di biarkan Adam Adli tidur tanpa di beri bantal dan selimut... Hahaha.. Baru padan muka dia tidur tak ada bantal dan selimut.

Lain kali nak tidoq selesa, jangan la buat perkara bodoh sampai boleh di kenakan tindakan undang-undang !!!.

Memang patut pun Adam Adli di ajar macam tu pun. Memang dasar jenis yang tak sedar di untung ... Kecik,kecik tak mau mamposs.. Bila dah besaq menyusahkan orang saja.

Penulis sokong dengan ketegasan Menteri KDN Baru, Dato Seri Dr Zahid Hamidi.. Biar pihak yang cuba menggugat keamanan Malaysia ni seperti si Adam Adli di kenakan tindakan undang-undang yang lebih berat lagi..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana