Pasca PRU13: Anwar provokatif, berbahaya dan tak bertanggungjawab...


Sebelum PRU13 lagi, pembangkang cuba menyemat ke dalam fikiran rakyat Malaysia kononnya akan berlaku penipuan, sebagai justifikasi andai mereka kalah dengan harapan rakyat percaya, ‘kerusi’ yang sepatutnya menjadi milik mereka dirompak oleh pihak lain.

Menurut Global Research dalam laman web www.globalresearch.ca, langkah itu dianggap penganalisis di seluruh rantau ini sebagai satu provokatif, berbahaya dan sangat tidak bertanggungjawab.

“Sebelum undi dikira, Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah mengisytiharkan menang dalam pilihan raya.

“Tidak ada apa-apa bukti mengatakan Anwar menang kerana undi belum dikira.

“Ia sebenarnya bertujuan untuk memanipulasi orang ramai dan menyediakan pentas buat beliau untuk merusuh serta melakukan huru-hara mengikut revolusi Barat.

“Seseorang mesti serius bertanya dalam kalangan mereka memandangkan penyokong asing Anwar menyatakan amat berminat dengan Asia.
“Beliau sangat tidak bertanggungjawab dan membuat dakwaan tidak berasas sebelum, ketika serta selepas pilihan raya.

“Sebenarnya, apa yang bersih dan adil,” kata Global Research.

Kata laman web itu lagi, Anwar ialah seorang penipu dan proksi terang-terangan kepada pihak asing yang berkepentingan.

“Badan bukan kerajaannya (NGO) termasuk gerakan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) secara terbuka dibiayai oleh korporat asing, sama bahaya seperti Merdeka Center yang menggambarkan dirinya bebas walaupun dibiayai secara langsung oleh kerajaan asing,” katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana