Mana Letaknya Semangat Cintai Negara Malaysia Selama Ini...Sepatutnya Sayangkan Bumi Malaysia Ini.


SEREMBAN 7 Mei - Pengerusi Gerakan negeri, Chang Kee Choong menyifatkan pengundi Cina sudah hilang pertimbangan akibat termakan budaya politik rasis yang dimainkan oleh DAP sehinggakan kesemua dua calon parti mewakili BN mengalami kekalahan pada Pilihan Raya Umum Ke- 13 semalam.

Menyifatkan sikap sedemikian tidak sepatutnya berlaku, Kee Choong menjelaskan pilihan sedemikian jelas membuktikan bahawa masyarakat Cina masih lagi tidak dapat menerima segala apa yang telah dilakukan oleh BN dalam membela nasib mereka.

''Saya pun tidak faham apa yang sebenarnya mereka mahukan. Segala bentuk bantuan dan keperluan telah diberikan, namun maklum balas yang diterima masih lagi tidak positif dan diterjemahkan dalam keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 semalam," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.Jelas beliau, ini sekali gus membuktikan budaya politik yang dibawa oleh DAP adalah tidak sihat dengan menanam sikap kebencian terhadap BN yang kononnya tidak membela nasib masyarakat Cina di negeri ini secara menyeluruh.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana