Anwar tidak jadi bersara...Orang Ini Tak Boleh Pakai dan Tidak Boleh Dipercayai Langsuing


PETALING JAYA: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menukar pendiriannya sebelum ini untuk bersara dari dunia politik jika kalah pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

Anwar dalam sidang medianya berkata beliau akan terus memperjuangkan hak rakyat dalam menuntut pilihan raya yang adil dan bersih.

"Bagi meneruskan keadilan kepada rakyat Malaysia (teruskan perjuangan). Saya dipermainkan oleh konco-konco Umno. (Sebelum ini) Saya (kata) akan undur sebaik habis pilihan raya tapi saya tidak akan putus untuk mendapatkan pilihan raya yang bersih dan adil," katanya pada sidang media di Ibu Pejabat PKR, di sini, hari ini.

Sebelum ini Anwar pernah menyatakan hasrat untuk bersara dari pentas politik dan menjadi pensyarah di Eropah sekiranya Pakatan gagal menawan Putrajaya.Dalam pada itu, Anwar mendakwa Barisan Nasional (BN) dengan kerjasama Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah 'merompak' undi rakyat.

Orang Ini memang tak boleh pakai cakapnya....1 M sedikit pun tidak percayai dengan kata katanya.Semuanya hanya simpati rakyat saja kononnya mahu bersara dari dunia politik sekiranya PR Kalah PRU 13..Porahhhh lah

Comments

Saladin said…
10 kata Anuar 11 tak boleh percaya..memang pembohong, penipu.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana