Anwar Fitnah Polis & UMNO !! "Bangla Undi UMNO & Polis Eskot Bangla Ke Pusat Mengundi"

"Orang Bangladesh berbaris mengundi, mana mari ? - Tak Tahu ?Bila Kerja ? - 2 TahunMana Kerja ? - SanaApa Datang ? - UndiSiapa suruh Undi ? -BosUndi Sapa ? - UMNOSapa yang Eskot ? - POLIS Eskot !!! "Ini antara ucapan hapak Anwar d depan anak-anak kera hitam dalam jagaannya d Taman Puteri Wangsa, Ulu Tiram, Johor yang mana turut d sertai oleh beberapa penceramah bodoh yang lain..kononnya mereka yang d pentas itu adalah pemimpin pilihan rakyat..tuuuiHHH !!

Kejadian ini berlaku lebih kurang jam 11 malam pada 15hb Mei yang lalu..bergema sorakan anak kera hitam dalam jagaan Anwar..malah ada yang bertakbir khabarnya..pergHHH makin gila Anwar..makin tersepit..makin terdesak..dan yang pasti..Anwar bakal berhadapan dengan pertuduhan yang maha berat ini !!Anwar terus mengasak dan makin bebas bermaharajalela..seolah-olah Malaysia ini sudah tidak ada undang-undang yang mampu menyekat apa saja yang dia buat..dia seolah-olah berjaya melihatkan pada anak-anak kera dalam jagaannya bahawa Kerajaan BN yang ada sekarang amat LEMAH dan takut untuk bertindak terhadapnya !Apakah dengan fitnah ini POLIS dan UMNO masih hendak berdiam diri ?

Apakah Ketua Polis Malaysia yang baru masih ingin membiarkan fitnah yang 'mengguris' nama baik POLIS ini terus berleluasa ?Apakah UMNO, samada UMNO Johor atau UMNO Malaysia ingin melihat saja tohmahan yang sudah mula bertukar menjadi racun ini terus menerus berleluasa dan akhirnya semua fitnah ini menjadi benda BETUL ?!!Masih wujudkan KEBERANIAN dalam diri UMNO dan POLIS ?Karpal Singh sendiri sudah MENARIK diri dari 'perjuangan peribadi' Anwar ini..Karpal sendiri kata beliau tidak setuju 'menggulingkan' Kerajaan dengan cara Arab Spring melalui jenama baru yang d canangkan oleh Anwar - MALAYSIA SPRING !!Kepada UMNO..bangkitlah !!Kepada POLIS..bangkitlah !!Ada seksyen 500, dakwa atas kesalahan fitnah !! ini seksyen paling kurang..semaklah mana-mana yang terbaik untuk dakwa dan sumbat Anwar..Rakyat Malaysia nak tengok sejauh mana anak-anak kera d bawah jagaan Anwar ini buat RUSUHAN !!..dia pikir dia je yang mampu huru harakan Malaysia..dia pikir kita ni batang pisang ke apa ?!!Malah Peguam Negara juga boleh mendakwa Anwar di bawah akta SOSMA 2012 - Akta Kesalahan Keselamatan (langkah-langkah Khas 2012) kerana menggugat Keselamatan Awam !! Ada Berani ?!!Khabarnya ada rakaman VIDEO saksi yang menunjukkan Anwar dengan bongkaknya menghina POLIS dan UMNO !!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana