TAK TUMBUH TAK MELATA, KALAU TAK SUNGGUH ORANG TAK KATA.


Kata-kata bidalan peribahasa Melayu memang tepat dan mendalam. Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kepada Pas dan kedua pada Muhd Taib. Tepat dan benar Pas adalah tempat orang yang bermasalah untuk mensucikan dosa. Begitu juga dengan penghijrahan Muhd Taib kerana hendak mensucikan dosanya.

Kesilapan Pas mendabik dada melalui para blogger yang pro Pas begitu juga pada macai-macai siot Pas di fb, kalau lebar talam, lebar lagi buntut macai-macai Pas, merayakan kegembiraan kerana berjaya mengambil Muhd Taib dari Umno, untuk turut satu jemaah bersama Pas.Yang sebnarnya adakah anda ketahui? Umno menghalau tidak menyuruh pun tidak..!! tapi apabila Muhd Taib angkat kaki Umno berasa syukur yang teramat sangat, kerana insan ini ketika berada didalam Umno, lumpur yang dibawa olehnya terpalit kepada semua sehingga Umno dikecam. Kini Umno sudah boleh menarik nafas lega, kerana virus ini sudah chow Bo Liaw..

Tranungkite sudah membongkarkan skandal seks Muhd Taib dengan seorang insan? yang namanya saya rahsiakan disini. Pada 23 April 2001 (Isnin) sekitar jam 9 pagi isteri Muhd Taib telah menyerang perempuan tersebut disebuah restoren berlaku pertengkaran besar sehingga ada kesan-kesan calar pada wajar perempuan yang berkenaan. Semuanya ini dibongkarkan oleh Tranungkite blog pro Pas. Jika artikel tersebut mereka sudah delete, saya sudah mempunyai salinan akan artikel itu.

Terima kasih cucilah dosa-dosa orang yang berhijrah bersama anda, dan jangan lupa orang Pas boleh buat maksiat, kerana Nik Aziz tempat pengampun segala dosa-dosa ahlinya. Contoh: DUN Pas yang berzina Nik Aziz dah akui Allah dah ampunkan dosa DUN tersebut dengan hanya Nik Aziz bersembahyang istikharoh..hebat--hebat

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana