PRU-13: Raja Kamarul perlekeh Kuala Terengganu, "bandar pasir air" Tak Dapat Project Ker?


KUALA TERENGGANU 21 April - Calon Pas bagi kerusi Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad malam tadi mengeluarkan kenyataan sinis apabila memperlekehkan status Kuala Terengganu sebagai sebuah bandar raya.

Beliau yang juga Pengerusi Angkatan Amanah Merdeka (Amanah) Terengganu berkata, Kuala Terengganu tidak layak menjadi bandar raya kerana keadaan ibu negeri ini yang tidak 'terurus' termasuk gagal menguruskan masalah kesesakan lalu-lintas serta pelupusan sampah-sarap dengan baik.Katanya, gelaran Bandar Raya Warisan Pesisir Air juga tidak secocok dengan apa yang berlaku di negeri ini sekarang disebabkan kononnya tiada lagi warisan atau khazanah yang tinggal untuk ditatapi oleh generasi akan datang.

"Selain warisan, lepas ini juga gelaran bandar pesisir air akan jadi bandar pasir air disebabkan lebih banyak pasir yang ditambah ketika ini," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana