Perjuangan PAS Mengelirukan - Ahmad Said bantai PAS


BESUT: Perjuangan PAS dilihat mengelirukan rakyat apabila mengeluarkan kenyataan bertentangan berhubung sesuatu isu iaitu perkara yang "dikatakan tidak boleh" sebelum ini tetapi kini "dikata boleh".

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Terengganu Datuk Seri Ahmad Said berkata antara contoh kenyataan yang mengelirukan itu ialah pemimpin parti itu sebelum ini mengatakan haram bagi Umno bekerjasama dengan parti bukan Islam seperti MCA.

"Tetapi kini mereka (PAS) boleh pula berkawan dengan DAP dan tidak haram," katanya ketika berucap pada majlis perjumpaan Menteri Besar Terengganu dengan jentera pilihan raya BN Kuala Besut di sini pada Selasa.

Turut hadir calon BN bagi kawasan Parlimen Besut Datuk Seri Idris Jusoh dan calon BN di kerusi Dewan Undangan Negeri Kuala Besut Dr A Rahman Mokhtar.

Idris ketika berucap sebelum itu berkata perjuangan PAS sejak akhir-akhir ini makin mengarut.

"Dulu dia (PAS) kata suara wanita aurat, tetapi sekarang dia ambil pula artis-artis wanita jadi calon pilihan raya umum kali ini," katanya.

Beliau berkata PAS kini sanggup mengambil artis untuk menjadi calon sebagai wadah perjuangan mereka pada pilihan raya umum ke-13 ini.

PAS meletakkan penyanyi Aishah atau nama sebenarnya, Wan Aishah Wan Ariffin bertanding di kerusi Parlimen Jempol, Negeri Sembilan untuk menentang calon B NTan Sri Mohd Isa Abdul Samad.-BERNAMA

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana