Panas!!!! Tak sanggup untuk menanggung dosa menyimpan kegiatan penzinaan Setiausaha Agung PAS


Kakitangan pejabat PAS tersebut beritahu yang dia bersedia untuk membuat kenyataan bila tiba masa yang sesuai. Katanya lagi, dia tak sanggup untuk menanggung dosa menyimpan kegiatan penzinaan Setiausaha Agung PAS yang akan menyebabkan parti tersebut dilaknat Allah S.W.T. Dia juga bersetuju dengan pandangan Tuan Guru Haron Din yang kes penzinaan ini perlu dibawa ke Lembaga Disiplin parti serta bersedia untuk menjadi saksi untuk membongkarkan perkara ini.

Nampaknya semakin banyak PAS buat solat hajat minta supaya ditunjukkan kebenaran, semakin banyak kebenaran yang terbongkar. Kakitangan pejabat PAS sendiri tak sanggup nak simpan dosa besar bosnya berkat solat hajat Tuan Guru Presiden.

Comments

menyimpan kegiatan sebegitu menjurus kepada subahat seterus memberi kekuatan kepada orang berkenaan terus melakukan maksiat.

Dosa yang seharusnya ditanggung oleh pelaku, tiba-tiba terpalit atas bahu mereka yang tolong tutup mulut dan telinga.

Dosa ZINA bukan kecil untuk diangkat mata dacing diakhirat dengan serban atau jubah yang panjang.

Mungkin setengah orang tidak peduli apa-apa lagi asalkan hasrat berkuasa tercapai. Dalam keadaan begitu nampaknya kita hampir-hampir menjiwai Firaun yang telah diberi cukup amaran dalam alQuran.

Lebih baik kita jadi manusia marhaen yang takut dengan dosa dan balasan diakhirat dari menjadi manusia yang rakus dan terpenjara dalam kandang KUASA.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana