Kenyataan 'Video Seks Nabi' Di Twitter Perumpamaan Yang Disalah Tafsir - Mahfuz Ni Kalau Backup Pun Agak Agak Lah...


KUALA LUMPUR: Tindakan Penolong Setiausaha I Pemuda Pas, Khairul Fahmi Mat Som mengeluarkan kenyataan 'video seks Nabi' di Twitter, dilihat Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar sebagai perumpamaan yang telah disalah tafsir.Mahfuz, dalam satu sidang media pada Isnin berkata apa yang ditulis oleh Khairul Fahmi pada 27 Mac lalu adalah bagi menggambarkan 'kejahatan Umno'.
"Dia (Khairul Fahmi)nak gambarkan Umno itu jahat, bukan dia kata Nabi Muhammad buat benda tak elok.
"Dia nak gambarkan (kejahatan) Umno sampai ke tahap itu. Kalau Nabi Muhammad ada dan lawan Umno, (maka) akan jadi mangsa fitnah," katanya kepada pemberita di ibu pejabat PAS, di sini, Isnin.Khairul Fahmi, dalam Twitternya telah menulis: "Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang ni, mungkin video seks Baginda pun UMNO akan keluarkan...jahanam UMNO."Kenyataan beliau telah mendapat reaksi banyak pihak yang melihat ia sebagai satu perbuatan menghina Nabi Muhammad.Mahfuz berkata, berdasarkan bahasa, beliau tidak melihat kenyataan itu sebagai keterlaluan.

"Apa yang keterlaluan? Dia bukan kata Nabi, dia kata kat umno. Kena faham bahasa...itu perumpamaan.
"Kalau perumpamaan pun tak boleh pakai kena beritahu Dewan Bahasa dan Pustaka dan pusat bahasa di universiti-universiti minta buang semua perumpamaan," katanya.

Inilah bangangnya Mahfuz ni...Adakah Jahilnya UMNO sehingga nak buat begitu.Lihatlah kata katanya itu...Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup Sekarang ni,Mungkin Video seks baginda pun UMNO akan  keluarkan...Jahanam UMNO....Ini Perumpaman yang paling BODOH yang dibuat...tiada lagi ker perumpaman lain?

Comments

Unknown said…
Perumpamaan terbaik : kalau mak mahfuz masih ada mungkin video sex mak dia UMNO akan keluarkan.. Agak-agak Mahfuz buat kenduri kesyukuran tak?

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana