Inilah Kamilia Ibrahim Bagi Betis Nak Paha..Dalam FB Nya

Dasar orang tamak selalu rugi...bagi Calon dalan Dun Tak mahu..Nak Calon Parlimen...kononya.Kamalia memang sudah lama buat perangainya.Patut dilucut jawatan sudah lama orang macam ini.jangan masuk UMNO jika ade kepentingan sendiri... !!! ingtlah org bawah bermati2an bekerja keras untuk kemenangan UMNO!!

Comments

Pengkhianat bangsa Melayu. Tikam dari belakang.

Celaka!

Apa yang ko boleh beri sebagai calon bebas? Kalah jadi arang menang jadi abu. Biar sama sama Melayu mampus tak pun kalau China menang.

Di balas kecelakaan dan bala lah hendaknya kerana mengenepikan ugama, bangsa dan negara.
Longchepoh said…
Sembang-sembang dengan kawan dari KK. Dia kata Kamilia dok aim laluan jadi menteri bila Shahrizat turun. Sebab tula dulu dia pernah syorkan Shahrizat letak jawatan saja pasal isu NFC. Di KK juga dia bukan ngam dengan orang-orang DS Rafidah.

Dengan komponen BN pun tak berapa baik. datang ke KK pun hanya bermusim. Dia juga bukan winnable candidate kalau ikut laporan di akar umbi. Dan kalau bertanding di Chandanpun akan jadi beban pada Datuk Wan yang bertanding di parlimen untuk usung dia pulak ke sana sini. Itula kata kawan aku di KK. Dan akhir sekali dia bagitau, kawan dia dulu kena tukar ke Ipoh walaupun tak lama lagi nak pencen pasal Kamilia la jugak. Sebabnya kecik sangat, sebab minta PA System tak dapat.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana