Gambar Mahasewel Berdemo DiDepan Sogo Hari Ini....



Inilah Mahasewel paling tak berttamadum dan akal pendek diracuni oleh parti politik sempit....Semuanya nampak salah UMNO belaka dimata mereka.Malangnya nasib Mahasewel ini di Mata Rakyat MAlaysia semata mata untuk menjadi Model di Depan Complex Sogo hari ini.

Comments

Jane Duncan said…
Layaklah gelaran mahasewel! Yang sewel anak Melayu! memepersoalkan khidmat yang ibu bapa mereka sudah kecapi hanya melalui titik peloh UMNO! Tahukah mereka? Mereka tak akan tahu kerana mereka sibok berdemo dari membaca buku dan ikut telunjuk kekasih dari mencari ilmu!
crookshanks said…
apa ke bangang nye ni?!
baik korang ni semua gi belajar.
belajar tak habis lagi, sibuk nak mengajar orang.
mahasiswa dulu2 tak sibuk pun nak berpolitik.
(jangan pulak nak kata dulu mahasiswa bodoh, sekarang pulak dah celik. sebenarnya mahasiswa skrg makin bodoh diperbodohkan dengan agenda politik sempit pemimpin yang gila kuasa & dahagakan kuasa)
satu soalan aku nak tanya... adakah dengan berdemo untuk tukar kerajaan dan apabila kerajaan bertukar akan menjadikan otak korang bergeliga?
kalau nak jadi pandai, pi belajar. kalau cemerlang, tak yah byr ptptn.
zgmail said…
selayaknya dipanggil mahasewel! sebab ape mahasewel buat demo kt sogo? itu pejabat umno ke? dah takde tempat lain nk berdemo? memang mahasewel! belajar pon masih kene tanggung! BODOH!!!
zgmail said…
mahasewel yg tak sedar diri! pemimpin pujaan korang la yang lakukan aksi lucah! kenapa nak salahkan umno?
Anak Melayu said…
Oii sasau...buta mata orang lain boleh bantu..ni buta hati..buta akal...payah le nak tolong.
Engkorang lahir je dah makan budi kerajaan...tak usah dabik dada lah.Dasar otak songsang.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana