Majlis Pelancaran Buku ANWAR Tiada Mendapat Sambutan Kaum India...Kah Kah Kah...Amat Memalukan


Kuala Selangor - Majlis pelancaran Buku Anwar Ibrahim : Perjuangan Kejayaan telah mendapat malu besar apabila tidak mendapat sambutan daripada orang India sendiri.Amat memalukan apabila majlis pelcaran buku seorang pejuang kononnya hanya dihadiri tidak sampai 30 orang. Mengapa perkara seperti ini terjadi?
Buku tersebut yang diterbitkan dalam bahasa Tamil diharap dapat "mengsekolahkan" orang India tetapi malang sekali kerana tanggapan si bahalol penjahanam bangsa dan agama ini meleset sekali.

Orang India sudah tidak mahu ditipu dan diperbodohkan lagi, mereka kini telah sedar dan faham siapa yang sepatutnya mereka ikut dan parti mana yang boleh membela nasib mereka.Cuba bayangkan seorang manusia yang diagungkan hingga diberikan gelaran "Anugerah Tuhan" apabila dibukukan ceritanya hanya mendapat sambutan sebanyak itu. Perkara itu bukan dirancang tetapi itulah keadaan sebenar dimana rakyat terutamanya masyarakai India telah menolak Pakatan Rakyat Haram yang menggabungkan PAS, DAP dan PKR yang gilakan kuasa.

Tanhiah Masyarakat India kerana berani berubah dan berani meningalkan Pakatan Rakyat Haram..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana