Lagi Ahli PAS Keluar Parti dan Menyertai UMNO di Jerlun Kedah...Alhamdulilah

Inilah tanda tandanya kejatuhan PAS...rakyat sudah mulai sedar apa sebenarnya perjuangan PAS selama ini.Semuanya hanya kepentingan kuasa semata mata bukannya untuk menengakkan Islam?Pejuangan PAS ,DAP dan PKR adalah lagi penting untuk cita cita ke Putrajaya lagi.Padan Muka PAS semakin hari ada saja ahli PAS meninggalkan partinya....Padan Muka


JERLUN 10 Feb. - Ada dalam kalangan ahli Pas yang berbaiah akan menceraikan isteri mereka dengan talak tiga jika mereka berhasrat meninggalkan parti itu.

Ketika mendedahkan perkara itu, Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir berkata, berikutan baiah seumpama itu ia menjadi antara kekangan dalam kalangan pemimpin bawahan Pas untuk menyertai UMNO meskipun mereka berminat berbuat demikian.

"Pelbagai isu yang timbul seperti kalimah Allah dan DAP lebih menonjol dalam menentukan hala tuju pakatan pembangkang membuatkan semakin ramai ahli Pas tergerak hati untuk bersama perjuangan UMNO.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana