Konvensyen Pakatan bermula hambar...Tamparan Hebat Buat PR Tanda tanda Rebahnya....


SHAH ALAM: Konvensyen Pakatan Rakyat bermula sebentar tadi dengan sambutan agak hambar meskipun dengan kehadiran tiga pemimpin utama PKR, DAP dan PAS.
Hanya kira-kira 300 orang mengisi dewan persidangan Pusat Konvensyen Shah Alam apabila Setiausaha Agong PKR Saifuddin Nasution memulakan ucapan, sambil diperhatikan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Kebanyakkan perwakilan yang datang berlegar di luar dewan sehingga memaksa juruacara untuk membuat pengumuman meminta mereka masuk ke dewan.

Konvensyen itu akan mendengar “mesej peperangan”  dengan PAS menyifatkan pembangkang kini di tahap pecutan terakhir untuk menghadapi pilihanraya umum.

“Pilihan raya …diadakan dalam tempoh 60 hari. Pakatan Rakyat telah menyediakan semua ramuan…kita sudah menyelesaikan jentera pilihanraya,” kata Pengarah Pilihanraya PAS Dr Hatta Ramli.

Comments

Unknown said…
Jangan terpengaruh dengan strategi yahudi.. Mereka inginkan UMNO rasa selesa dengan menghantar jentera-jentera mereka meramaikan majlis kerajaan.. Mereka kurangkan kehadiran penyokong mereka di majlis-majlis mereka supaya BN menganggap bahawa penyokong BN telah meningkat.. Akhirnya BN leka dan kecundang.. Berhati-hati..

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana