KHALID IBRAHIM SUDAH DIRASUK SYAITAN GARA GARA KALAH DIMAHKAMAH....


Gara-gara marah kerana tewas di mahkamah MB Selangor TS Khalid Ibrahim bertindak bagai dirasuk syaitan dengan mengeluarkan arahan menggantung semua projek prasarana Kerajaan Persekutuan di Selangor, seperti jalanraya dan bangunan.

Menurut laporan portal Media Selangorku terang-terang menyebut,Keputusan itu dibuat Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai respons terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini di dalam kes dua tiang kamera penguatkuasa automatik (AES) yang dipasang di lebuhraya di dalam kawasan Sepang.Dengan arahan tersebut, bermakna Khalid sengaja membuat onar terhadap Kerajaan Persekutuan dan pada masa yang sama menjadikan rakyat Selangor sebagai tebusan.

Projek di atas adalah antara contoh projek Persekutuan di Selangor, iaitu pembinaan jambatan antara Pulau Carey dengan Pulau Indah di Pelabuhan Klang.Projek di atas amat penting bagi mempermudahkan trafik antara Pelabuhan Barat di Pulau Indah dengan tanah besar dalam konteks meningkatkan lagi kecekapan pelabuhan tersebut mengendalikan kargo ke seluruh negara.Khalid bertindak dengan kemarahan walhal jambatan tersebut dibina demi kesejahteraan rakyat di negeri yang ditadbirnya.

Jika inilah sikap dan pendirian Khalid, maka rakyat Selangor WAJIB menolak Khalid dan Pakatan Rakyat dari terus mentadbir Selangor.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana