Kecil Lagi Dah Dilatih Taksubkan Pas...Masyallah

Apa sebenarnya yang ada dalam fikiran orang-orang Pas sehingga mentaksubkan diri sedemikian rupa, anak kecil seawal 3 tahun turut diheret ke kancah pentaksub, alahai betapa menyesalnya mereka jika mereka dibukakan pintu hati dengan benar-benar mengenali Pas dan pimpinannya. Kita tidak nafikan mereka ini ikhlas dalam perjuangan, tapi sayang perjuangan yang mereka dokong tidak sebagaimana tulus yang mereka fikirkan.
Sesungguhnya sedarlah wahai pentaksub-pentaksub Pas bahawa anda sedang disesatkan supaya mengabdikan diri kepada Pas bukannya kepada Allah, anda telah meletakkan Pas begitu tinggi dan agung sekali, sedangkan pemimpin-pemimpin Pas tidak pernah memikirkan akan nasib dan masa depan anda dan anak anda, pemimpin Pas juga tidak pernah menyuruh anak mereka memikul bendera-bendera Pas, cukup masa pemimpin Pas akan menamakan berhektar tanah kepada anak mereka untuk diwariskan, sebaliknya anda hanya mampu mewariskan bendera bersimbol KOSONG yang sedikitpun tindak punyai nilai baik didunia mahupun diakhirat.

Sumber Di Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana