Ini gambar apa Tok Guru???


Entahlah kalau-kalau Tok Guru Datuk Nik Aziz Nik Mat juga nak pusing macam Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes dakwaan video seks 99.9 peratus tulin...kata orang dalam gambar ini gemok sikit dari dirinya.
Apa agaknya rasa penyokong taksub parti bulan itu melihat gambar beliau sedang jolok duit ini bila mendengar kata-kata pedasnya yang menyamakan penerima BR1M seperti ayam dan lembu.Tolak sebelah puak-puak yang pasti akan pekakkan telinga ini terus anggap setiap kata-kata Tok Guru itu sebagai ' keramat' ....namun dari reaksi yang dengar sana sini ramai sekali yang marah dengan celaan Menteri Besar Kelantan itu yang sudah terlalu over itu.

Sendiri bikin tu apa cerita? Apa agaknya fatwa yang Musyridul Am PAS itu nak keluarkan mengenai gambar beliau dok jolok wang kepada pemuda orang asli ini semasa kempen pilihanraya Galas.Apakah mereka ini juga binatang Tok Guru?Juga kalau Tok Guru rajin jeling-jeling ramai sekali orang bulan,parti mata dan mereka yang naik roket juga berbaris mengambil BR1M di sana sini.Bagaimana agaknya perasaan anak-anak mereka bila ibubapa mereka yang tersipu-sipu tundak malu terima pemberian kerajaan itu disamakan dengan binatang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana