Datum Jelatek: MB Selangor pertahan projek mewah...Kenapa Khalid Boleh Batal Plak Di Perumahan Mewah Di Batu Caves?


SHAH ALAM: Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini mempertahankan tindakan pihaknya menjual kondominium mewah projek Datum Jelatik pada harga lebih RM700,000 sebagai keperluan untuk menarik pelabur asing.Datum Jelatek menimbulkan keresahan penduduk di Keramat yang menyifatkan projek itu sebagai menjual kepentingan orang Melayu khususnya di Lembah Kelang.

Khalid menolak kebimbangan itu dan mengesahkan bahawa unit-unit kondominium dan ruang niaga di Datum Jelatek dibeli oleh pelabur Singapura."Semua orang nak bantah. Kalau nak buat cantik, nak beli murah, siapa nak buat?,” kata beliau mengulas rancangan penduduk di situ mengadakan tunjuk perasaan Sabtu ini.

Kenapa Perumahan Mewah di Batu Caves boleh dibatal begitu saja...Khalid memang pandai mainan politik tahulah nanti pada PRU 13 nanti...Orang melayu akan membalas dengan pengundian.Tolak Pakatan Pembangkang...pada PRU 13 nanti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana