Apa cerita ni DAP?Cakap Pada Rakyatnya Hebat...Ptuihhhh


DAP selalu cakap tentang ' the rule of law' untuk mengambarkan bagaimana kononnya parti itu tegas menghormati undang-undang.Sekarang ini semua orang bertanya apa kisahnya mengenai kegagalan parti itu  mengemukakan laporan mengenai pilihan rayanya pada 15 Disember lalu pada Pendaftar Pertubuhan (ROS)  sedangkan tarkh akhir ialah semalam (Jumaat).

Apakah parti itu merasa dalam suasana menjelang pilihanraya umumm sekarang ia boleh main tarik tali atau buat sesuka hati.Peraturan menetapkan DAP mempunyai 60 hari untuk mengemukakan laporan itu kepada ROS dari tarikh pilihanraya parti.Namun isu dakwaan manipulasi telah menyelubungi keputuan pemilihan.Ada kalangan ahli parti membuat desakan terbuka agar keputusan pemilihan dibatalkan.Undang-undang tetap undang-undang.Ramai pimpinan atasan DAP ada peguam termasuk Pengerusi Karpal Singh yang cukup arif pasal undang-undang.

Jadi bagaimana sekarang?

Bagi Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein,menteri yang bertanggongjawab keatas ROS,agensi itu boleh memulakan siasatan terhadap DAP kerana parti itu gagal mengemukakan laporan itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana