ABBY Jangan Nak jadi Seorang yang Munafik..Pembohong..Inilah Kebodohannya Semakin Jelas

Apa punya bodoohnya kenyataan ABBY ni dalam twitternya...Masyallah sampai begitu sekali buat statementnya.Janganlah jadi otak udang ABBY Oiiii.Bermakna Mimpi itu Signal untuk ABBY...Suruh  beri perhatian dalam kes Altantuya...kah kah kah..Inilah manusia paling bodoh 1 M dengar..macam cerita kartun plak..

Comments

Unknown said…
Hahaha... Hebatnya penganut agama PAS ni.. Ini huraian untuk Abby.. Kalaulah dia suka membaca.. Rasanya dia dgn Nik Aziz sama-sama lemah genaral knowledge..

Terdapat tiga mimpi yang tidak ditakbir atau ditafsir iaitu :

1. Perkara yang dicita-cita pada siang hari maka terbawa-bawa ke dalam mimpi pada malam harinya atau seseorang yang sakit tenat.

2. Seseorang yang belum lagi mandi junub kerana ketika itu syaitan bersama-sama pada anggotanya.

3. Raja yang zalim atau menteri yang zalim.


"Apabila seseorang darimu melihat mimpi yang menggembirakannya maka hendaklah ia mengucapkan Alhamdulillah dan ceritakannya kepada orang yang lain, dan sebaliknya apabila ia melihat mimpi yang menduka citakannya, maka mimpi itu adalah dari syaitan, kerana itu hendaklah ia mengucapkan Isti'azah dan jangan ceritakannya kepada orang lain kerana mimpi itu tidak mendatangkan mudarat kepada nya."
Diriwayatkan oleh al-Bukhari dari Abi Sa'id.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana