Rendahnya Martabat Melayu Dalam DAP..ADA DAP PEDULI DENGAN PAS?

DAP telah ditubuhkan atas rasa angkuh dan sifat ‘kiasu’ mereka terhadap kaum Melayu. Ini adalah antara ...rahsia yang telah diketahui rakyat dimana DAP masih lagi menyemai semangat perkauman dari parti PAP di Singapura. Selagi semangat kiasu mereka masih membara, selagi itulah DAP tidak boleh dijadikan kawan, apatah lagi untuk memimpin rakyat.Jadi, DAP adalah parti yang mengamalkan semangat perkauman. DAP adalah parti bagi kaum Cina dan untuk kaum Cina. Beberapa Singh dan India yang ‘sesuai’ diberikan jawatan khas bagi parti tersebut hanyalah ‘hiasan’ untuk menutup perjuangan mereka yang sebenarnya. Bagi Melayu DAP pula, kaum yang mempunyai hak untuk menghentikan semangat perkauman dari parti tersebut, tidak dibenarkan untuk bersuara.

Jika PAS dikatakan sebagai anjing kepada DAP, Melayu DAP pula dilihat sebagai anjing-anjing yang menjilat kaki DAP. Melayu DAP kini telah jatuh dan mereka masih mengorek untuk jatuh lebih ke bawah.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana