Pecah Rahsia...Asri sah jumpa Anwar namun belum "tentu" tanding


SHAH ALAM: Bekas Mufti Perlis Profesor Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin mengesahkan beliau bertemu dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim namun menegaskan beliau belum menerima perlawaan mana-mana pihak untuk bertanding pada pilihanraya umum akan datang.“Datuk Seri Anwar sendiri jumpa saya, orang lain pun jumpa saya, saya rasa saya jumpa semua.

“Macam orang-orang lain juga hendak dekat pilihanraya, ada orang Umno jumpa, jadi bila ada orang jumpa, ada pelawaan dan seumpamanya itu, Pada saya adalah desas-desus bahawa ada yang lain juga jumpa saya bukan sahaja PKR. Apa-apa pun saya tidak ada pendirian setakat ini,”Asri berkata beliau mengganggap amalan pelbagai pihak berjumpanya dan pihak lain sebagai “biasa” dalam menghadapi pilihanraya umum.

Asri tidak lari daripada menjadi rebutan parti-parti politik malah difahamkan Umno banyak kali menawarkan tempat untuk bertanding sejak PRU12 lalu.Difahamkan PAS juga tak terkecuali apabila Ketua Dewan Ulamanya, Datuk Harun Taib turut banyak kali juga menawarkan kerusi kepada Asri untuk masuk PAS.

Wahhhh....memang popular betul lah Dr Maza ni yer.Baik jangan lah sertai politik itu saja lah.MASUK UMNO BOLEH....ALHAMDULILAH SERTAI ILMU ULAMA MUDA UMNO.

Comments

Jimi rashdan said…
Umno tu bukan politik ke? Rasanya penulis nk kata jgn bertanding just join umno ..

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana