PAS Kelantan Pinggirkan Dewan Penyokong Himpunan PAS

KOTA BARU - PAS Kelantan kini bersikap sebaliknya terhadap penyokong bukan Islam mereka dengan menuduh mereka sengaja melemahkan pendirian Islam parti itu dengan melemparkan kritikan terhadap tindakan yang diambil terhadap orang bukan Islam baru-baru ini.

Bagaimanapun, Dewan Himpunan Penyokong PAS hanya mahu mencari jalan keluar terbaik dalam mempertahankan hak orang bukan Islam terutamanya dalam isu kontroversi yang melibatkan khalwat.

DHPP dalam PAS ada muslihatnya tersendiri....Baru tahu ker apa tujuannya selama ini.Mereka mereka ini hanyalah untuk mempecahbelah sesama Islam di Negara Ini.PAS sanggup menerima DHPP apa kejadahnya?Fikir fikirkan lah PAS.....

Dulu ketika mengkafirkan Umno, alasannya kerana Umno bekerja-sama dengan MCA dan MIC. Kini pas pun berbuat yang sama dengan PKR dan DAP.

Juga mengkafirkan Umno kerana mereka dituduh cuba memisahkan politik dan agama... Kini apabila apa yang Pas buat terbukti "menyimpang" daripada syariat Islam, mereka pula mengatakan "politik suku dan agama suku". Teguran para Mufti mereka sanggah!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana