Nik Aziz: 'Saya masih sihat, mampu tadbir negeri'...Giler Kuasa Namanya...

KOTA BHARU - Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kecewa dengan tindakan pihak tertentu yang menyebarkan khabar angin beliau dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) di sebuah hospital swasta di sini, Rabu lalu.

Nik Abdul Aziz berkata, setakat ini beliau berada dalam keadaan baik dan kesihatannya juga tidak terganggu biarpun sibuk dengan pelbagai tugasan mahupun baru sahaja selesai dengan Muktamar Tahunan Pas kali ke-58 baru-baru ini.Beliau turut menyifatkan, tindakan menyebarkan berita mengenai kesihatannya yang tidak betul itu adalah satu ikhtiar terakhir (fitnah) pihak tertentu terhadap dirinya.

“Itu ikhtiar (tuduhan) yang paling akhir oleh orang yang tiada ikhtiar. Saya sihat dan sekarang ini pun saya sihatlah.

INILAH DIKATAKAN SUDAH GILER KUASA AGAKNYA...DULU NIK AZIZ MENGATAKAN PADA TUN MAHATHIR SUDAH SUDAH LAH MENJADI PM TU...SEKARANG NI APA SUDAH JADI PADA BELIAU SENDIRI.TAK NAK MELEPASKAN JAWATAN...SEBAB PAS PUSAT MASIH MAHUKAN NYA LAGI.

Comments

Jahat betul puak umno ni tuduh nik aziz tak sihat, selagi belum dia terjun kubur, selagi itulah umno tak boleh kta dia tak sihat.

Kalau puak arqam percaya ashaari boleh tadbir walaupun dah mati, sudah tentu darjat nik aziz lebih tinngi, buat ofis dalam kubur.
Unknown said…
disebarkan oleh 'pihak tertentu' konon. Taktik je ni, Yang sebenarnya puak-puak sendiri yang sebar berita Nik Aziz sakit, untuk raih simpati dan nak tutup isu adiknya berdoa hancurkan sesama Islam. Lepas tu cepat je nak tuduh orang lain yang sebar. Tak percaya tengok sini, siapa punya fb tu? Nama pun 'Seluruh Parti Pembangkang Bergabung untuk Rakyat Malaysia's Page' :

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=248801305187088&set=a.163064850427401.42326.162827207117832&type=1&relevant_count=1

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana