Isu tanah: Nik Aziz dan Ngeh nafi...dakwa itu fitnah

Pemberian tanah di Kelantan yakni Menteri Besar Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Pengerusi DAP Perak,Datuk Ngeh Koo Ham telah nafi dan menyifatkan dakwaan itu sebagai satu fitnah.Nik Aziz yang ditemui wartawan selepas satu majlis di rumahnya di Kota Bharu,Rabu tidak memberi penjelasan terperinci untuk mengulas dakwana itu kecuali meminta pegawainya mengambil tindakan undang-undang.

"Sebenarnya benda ini fitnah",katanya yang memberitahu sudah membaca laporan tentang dakwaan beliau menawarkan tanah seluas 4,259.9 hektar di Relai, Chiku, Gua Musang kepada Ngeh dan Setiausaha, Nga Kor Ming untuk menerima wakil PAS Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak pada 2008.

Wahhhh....Nik Aziz Backup lain macam jer Cina DAP ni....Kenapa Nik Aziz tidak membuat siasatan terlebih dahulu sama ada benar atau tidak?Tanpa ada sebab apa apa Nik Aziz terus lempar tuduhan Fitnah...Fitnah Oleh siapa tu?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana