Gambar Ceramah Pembangkang Kurang Mendapat Sambutan....Sedang Kan Selangor Kerajaan Pakatan Rakyatnya..Inilah tanda tanda Rakyat Naik Menyampah dan Meluat...

Acara - Ceramah Perdana Pra PRU 13 Menuju Ke Putrajaya.

Tarikh - 9/12/2012 Ahad 9.00 p.m.
Tempat - Taman Bukit Kuda Klang.
Penceramah Utama - Ketua Menteri Pulau Pinang, YAB Joseph Lim Guan Eng, Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah dan Ahli Parlimen Shah Alam YB Khalid Samad.
Kedatangan penonton - Kurang dari 200 orang.

Lim Guan Eng ....CINA DAP CAUVINIS jangan memperbodohkan orang melayu lah...Hanya Manis dimulut bibir saja.
Yang ini lagi merapu dan paling mengikut bontot ANWAR ianya Ahli PAS tapi jiwanya PKR...Inilah rosaknya PAS dengan adanya pemimpin PAS seperti ini.
Yang ini pula Bapak dan Anak sama saja perangainya suka memburukkan negara sendiri tetapi menangih undi dan mahu menjadi Perdana Menteri.Ia kutuk seperti kutuk diri sendiri lah....jenis BODOH SUSAH NAK DI AJAR.
yang ini pula orang makan tahi dia pun makan tahi...ikut saja.tak tahu ker Lim Guan Eng tu Bapaknya Lim Kit Siang sejarah merosakkan negara suatu ketika dahulu...Nampak sudah tua belaka tu...bukan tak tahu sejarah Bapak Komunis Negara ini....sedihnya mereka mereka ini adalah orang melayu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana