Fauzi Shaari Sah Bertanding Ticket PAS...Tunggu Saja Lah Kekalahannya

Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali mengesahkan kawasan Parlimen Larut akan diwakili oleh bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Fauzi Shaari.Sehubungan itu kata Mustafa, masalah calon di kawasan itu sudah pun diselesaikan dan ia diterima baik oleh akar umbi parti itu."Fauzi itu, memang tidak ada masalah. Dia adalah calon untuk kawasan Larut. Itu saya boleh sebut lah," ujar Mustafa.

Jangan ingat Ahli Akar umbi PAS berdiam diri saja dengan calon segera PAS ini untuk menjadi YB dikawasan larut dengan mudahnya.Tentu ketidakpuasan hati yang selama ini berjuang untuk bersama PAS tiba tiba saja dilantik orang lain....ha ha ha baru masuk PAS sudah dilantik Calon YB....Bengkak bebbbb.Tunggu lah saja undi protes dari Ahli PAS dikawasan larut.

Comments

Unknown said…
Ni ler contoh talam 2 muka......keje kerajaan tapi anti kerajaan pas bersara...masa keje ngan kerajaan dier ni boleh di umpamakan musuh dlm selimut.....muka tak tau malu dan kacang lupakan kulit.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana