Eksklusif: Cerita Disebalik Himpunan Kahak Hijau Anti Lynas.

Kenapa majoriti kaum Cina memboikot kilang Lynas? Betulkah cina-cina hijau yang berhimpun itu merupakan cina Malaysia? Aku tidak ada bukti untuk menunjukkan bahawa Cina hijau yang berhimpun itu adalah cina import. Cina Malaysia mungkin hanya segelintir sahaja yang terlibat dalam himpunan kahak hijau anti Lynas baru-baru ini.

Aku mendapat satu email dari kenalan rapat berhubung isu Lynas. Dia pesan, email yang dia hantar ini bukan untuk aku simpan milik peribadi tetapi perlu dikongsikan dengan orang lain. Aku nak curi masa pembaca semua sebanyak 5 minit untuk kita sama-sama baca fakta yang kenalan aku hantar semalam.
 
Baca Seterusnya...Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana