Anwar: Pakatan tak terlibat isu Musa dan Deepak...Kura kura Dalam Perahu.


PETALING JAYA: Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menafikan dakwaan penglibatan pembangkang dengan kontroversi kenyataan bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan ahli perniagaan Deepak Jaikishan terhadap pemimpin Umno."Tuduhan itu tidak berasas...adakah saya berjumpa Musa? Tidak. Kecuali ketika dia menarik balik saman sivil terhadap saya...adakah dia nyatakan untuk sertai PKR? Tidak. Sekiranya ia, saya akan fikir kemudian.

"Tapi isu ini tidak relevan, tidak adil (untuk tuduh Pakatan Rakyat) sebab saya tidak dengar daripada dia (Musa) ataupun menyatakan minat dalam politik," kata beliau pada sidang media di ibu pejabat PKR hari ini.Dalam kes Deepak, Anwar berkata kes bersabit pertikaian tanah melibatkan Ketua Wanita Umno Selangor Raja Ropiaah Raja Abdullah dan penglibatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah kebetulan sewaktu Perhimpunan Agung Umno yang lalu."Dia mahu mempertahankan dirinya (di mahkamah) dan mendakwa duit tersebut telah dipindahkan kepada Perdana Menteri dan isteri...apa kaitannya dengan saya?" soal Anwar.

Pada persidangan Umno baru-baru ini, naib presiden, Datuk Seri Shafie Apdal dan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mendakwa tuduhan yang dilemparkan kepada pemimpin Umno didalangi oleh pembangkang untuk mengalih perhatian perwakilan Umno."Kenyataan ini datang dari bekas Ketua Polis...dia (Hishammuddin) perlu beri penjelasan," kata Anwar menambah bahawa Musa perlu lebih spesifik dalam tuduhannya.

ANWAR BOLEH DIPERCAYAI TAK CAKAP NYA....INGAT TAK DULU ANWAR CAKAP DIA TAK KENAL ESKAY?RUPA RUPA ANWAR KANTOIIII JUGAK AHKIRNYA....

Comments

Menang tak adil tuduh pkr terlibat, memang tak adil tapi kalau tuduh umno, itu barulah betul Dan adil.

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana