Muktamar PAS : Dewan Ulama' Tidak akan Bahas Isu Nurul Izzah.He he he...Takut Bebbb

KUALA LUMPUR 14 Nov. - Kenyataan Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar berkaitan hak kebebasan beragama tidak akan diperbahaskan Dewan Ulama' menerusi Muktamar PAS ke 58 tahun ini.Menurut Ketua Dewan Ulama PAS Pusat Datuk Harun Taib, lebih banyak isu yang lebih diutamakan untuk dibahas berbanding kenyataan membabitkan Ahli Parlimen Lembah Pantai tersebut.“Tidak, kami (Dewan Ulama) tidak akan bawa isu (Nurul Izzah) ke dalam muktamar. Banyak perkara lain yang ingin kami usulkan,” katanya dalam satu kenyataan kepada pemberita semalam.

Diminta mengulas kenyataan kontroversi Ahli Parlimen Lembah Pantai itu, beliau tetap mempertahankan pendiriannya bahawa adalah lebih baik perkara itu dinilai sendiri oleh masyarakat.
Muktamar PAS ke 58 akan berlangsung pada 14 hingga 18 November ini bertempat di Pusat Tarbiyah Islamiyah Kelantan (Putik), Pengkalan Chepa, Kelantan.
 
INILAH PERJUANGAN PAS SEKARANG NI....TIDAK BERANI KATAKAN YANG BENAR.PAS MENJADI PAK TURUT ANWAR...ATAU MENJAGA NAMA UNTUK KE PUTRAJAYA.

Comments

Unknown said…
Salam mohon dipautkan blog sy Uruk Hai mediauruk.blogspot.com ..
anoymous said…
Hahahaha....dah kena atas batang hidung sendiri.....senyap la.....cuba kena kata batabg hidung umno pula......kiamat la dunia ini agaknya....

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana