Ha ha Ha Gambar Terbaik Bebbbb....Ditegah doa menghancurkan sesama muslim

KOTA BHARU 18 Nov. - Perbuatan mendoakan kehancuran ke atas umat Islam yang lain bukan sahaja ditegah oleh agama bahkan ia menjadi satu amalan sesat dan hukumnya adalah haram.
Pengasas Pondok Geting Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, perbuatan tersebut termasuk dalam golongan Khawarij di dalam sejarah perkembangan Islam yang ternyata telah rosak akidah dan terkeluar daripada landasan sebenar.

Katanya, apatah lagi jika tindakan itu dilakukan oleh kumpulan yang berkompromi dengan golongan yang terang-terangan menentang Islam."UMNO itu orang Melayu dan beragama Islam. Mereka juga berpaksikan kepada mazhab Ahli Sunnah Waljamaah. Mereka juga golongan yang mempertahankan kedaulatan agama."Tapi sikap Pas yang mendoakan kehancuran ini sudah keterlaluan, dia tidak sedar bahawa kalau UMNO hancur maknanya golongan yang menentang agama akan naik, bukan Pas kerana Pas tidak dominan dalam pakatan pembangkang.

PAS sudah melampau...adakah pengikutnya insaf yang apa didoakannya kepada UMNO itu.Sedar atau tidak sedar yang apa dikatakannya boleh menjadi sesama islam bertelagah diantara satu sama lain...kesannya akan datang.PAS tidak boleh berfikir ker semuanya ini?KE Putrajaya Putrajaya...Sah PAS seperti Kemaruk nak Putrajaya...Tak tahu malu Pemimpin PAS ni.Terhegeh hegeh....tak tentu pasal.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana